Oblíbené

Mohu přijít na dovolenou i s domácím mazlíčkem?
Někteří majitelé nepřijímají domácí zvířata do svých objektů. Možnost ubytování se zvířaty je uvedena na našich stránkách u každého objektu. Taktéž je nezbytné nahlášení domácího zvířete při rezervaci, v opačném případě majitel není povinen přijmout rezervaci.
Jak mohu prověřit, jestli je objekt k dispozici?
Podrobný popis objektu obsahuje: vnější i vnitřní fotografie, cenu, dostupnost a mapu destinace. Kliknutím do kalendáře v levém menu můžete vidět dostupnost objektu.
Kdy dostanu svůj voucher / pobytový poukaz?
Po přijetí peněžních prostředků na náš účet pošleme do 24 hodin na váš e-mail voucher / pobytový poukaz, jako potvrzení o zrealizované rezervaci. Při úhradě rezervace platební kartou online, voucher obdržíte v průběhu několika hodin. V případě úhrady bankovním převodem může zaslání voucheru trvat i několik dní.

Rezervace

Jak rezervovat službu z naší nabídky?
Proces rezervace je podrobně vysvětlený na následujícím linku Jak rezervovat
Co když nestihnu uhradit rezervaci v určeném termínu?
Pokud nejste schopni z jakéhokoliv důvodu zaplatit částku k úhradě v daném termínu, informujte o tom náš zákaznický servis. Pokud nás neinformujete, může nastat situace přebookování. Zákaznický servis
Mohu změnit rezervaci po potvrzení a uhrazení rezervace?
Jestliže si přejete potvrzenou rezervaci upravit, např. změnit počet osob nebo termín pobytu, musíte o tom informovat agenturu písemnou cestou na pomoc@jugoska.cz. V každém případě musí změny odsouhlasit dodavatel služeb. Všeobecné podmínky
Mám právo na vrácení peněz, pokud stornuji rezervaci?
Podmínky stornování rezervace závisí na termínu storna vzhledem k začátku čerpání služby. Podrobné informace o stornu rezervace si pozorně přečtěte Všeobecné podmínky
Jak najdu rezervovaný objekt?
Po uhrazení rezervace zašleme na vaši e-mailovou adresu pobytový poukaz s informacemi potřebnými k ubytování - kontakt na majitele a GPS souřadnice. V případě dalších informací se můžete obrátit na nás nebo přímo na majitele ubytovacího zařízení.
Na koho se mám obrátit v případě problémů po příchodu do objektu?
V případě problémů, které se vztahují na rezervovaný objekt se obraťte na náš zákaznický servis Jugoška.cz, který se pokusí vyřešit váš problém, reklamaci telefonicky. Pokud to není možné, problém vyřeší náš zástupce agentury osobně.

Ubytování

Co je obsaženo v ceně nájmu ubytování v soukromí?
V ceně je zahrnuto: spotřeba el. energie a vody, kuchyňské nádobí a příbory, ložní prádlo a ručníky. U většiny objektů je závěrečný úklid obsažen v ceně nájmu. V opačném případě je tato dodatečná služba uvedena v poznámkách na našich stránkách u jednotlivých objektů.
Které služby jsou zpoplatněny?
V ceně nájmu některých objektů nejsou obsaženy dodatečné služby, jako například používání klimatizace, pronájem člunu, internet, služba praní - pokud se pračka nenachází v daném objektu a podobně. Takovéto dodatečné služby se specifikují a sjednávají přímo s majitelem objektu.
Jaké je standardní vybavení objektů?
Všechny ubytovací zařízení mají kromě pokojů k dispozici kuchyni, která je povinně vybavena sporákem nebo varnou deskou, lednicí, nádobím a příbory. Ložní prádlo je také k dispozici jako povinné vybavení. Dodatečné vybavení je uvedeno u každého zařízení.
Je určen přesný čas, kdy musím přijít nebo odejít z objektu?
Pokud není uvedeno jinak, můžete se ubytovat nejdříve po 14:00 hod. v den příjezdu a objekt je nutné opustit do 10:00 hod. v den odjezdu.
Co se stane, když nenahlásím všechny osoby?
Jestliže do rezervovaného objektu přijde větší počet osob, jak je uvedeno na pobytovém poukazu, pronajímatel není povinen přijmout rezervaci. Proto je nutné všechny osoby (a to dospělé i děti) nahlásit agentuře při rezervaci nebo dodatečně.